Scott_ransom_rc_naslovna

Nov stroj pri hiši – Scott Ransom RC!

Tudi leto 2025 je prineslo novo kolo. Tokrat sem se odločil, da bom preizkusil, kako se pelje novi Scott Ransom RC. Pred tem sem dva meseca vozil Bolda Unplugged in bil nad njim navdušen. Tale novi Ransom pa je deloval kot še izboljšana različica Bolda, zato nisem potreboval veliko časa, da sem se odločil za nakup. Unikaten videz, agresivna geometrija in skoraj najboljša oprema, kar jo svet premore. RC model seveda. Ker lahko. In da že takoj na začetku zatrem morebitne izgovore za slabo furo 😀 .

Scott-Ransom-RC_vbag-blog1

Nadgradnja integriranega vzmetenja – 6 točkovna zasnova

Pri razvoju novega Ransoma naj bi bil ključni element, do potankosti dodelati potencial polnovmetenega gorskega kolesa, kar so dosegli z nadgradnjo notranjega sistema vzmetenja. Sam sem še vedno bolj pristaš okvirjev z vidnim amortizerjem ampak novi Ransom deluje na osnovi 6 točkovnega vpetja vzmetenja, ki naj bi pričaral zares “plush” občutek. S tem linkom naj bi dosegli maksimalno učinkovitost delovanja vzmetenja, kar se odraža v odličnem nadzoru kolesa in pri možnosti »tuninga« vsakega parametra, neodvisno eden od drugega. Kaj naj rečem? Komaj čakam, da ga zapeljem v gozd!

Scott-Ransom-RC_vbag-blog5

Kolo sem seveda malce prilagodil po svojemu okusu. Za začetek sem odstranil ročke za zaklep amortizerja in namestil klasičen ALU cockpit, saj mu bolj zaupam. Zamenjal sem tudi gume. V zadnjih dveh letih sem presedlal na Continental in priznam, da sem navdušen! Priporočam, da jih preizkusiš…
Lahko pa rečem, da je to po dolgem času kolo, pri katerem sem naredil najmanj sprememb glede na tovarniško konfiguracijo.

SEZNAM OPREME:
Okvir: Scott Ransom Carbon, 6 Link kinematic / Adjustable head angle, BB92 / UDH / 12x148mm with 55mm Chainline / Mullet Ready

Vilice: FOX 38 Float Factory Grip 2 Air / Kashima, HSC – LSC – HSR- LSR adjustable / Kabolt 15x110mm axle, 44mm offset / tapered steerer, 170mm travel

Zadnje vzmetenje: FOX FLOAT X NUDE Factory EVOL Piggy Back Trunnion, Kashima / Custom large Air volume / Comp & Reb. Adj., Travel 170mm

Zadnji menjalnik: SRAM X0 Eagle AXS Transmission 12 Speed, Wireless Electronic Shift System

Prestavne ročice: SRAM AXS Rocker Controller

Gonilke: SRAM X0 Eagle Transmission, Bash guard / DUB / 55mm Chainline / 32T

Zavore in rotorji: SRAM Code Ultimate Stealth 4-batne / Sram HS2 200 (spredaj in zadaj).

Krmilo & opora krmila: Renthal Fatbar 770mm / 35mm rise / 31.8mm & Nukeproof 35mm dolžine, 31.8mm premer. Seveda ostajam zvest ODI Rogue gripom.

Sedežna opora: Syncros Duncan Dropper Post 1.5S / Travel Adjust / 31.6mm, S size 140mm / M size 180mm / L & XL size 210mm

Zadnji verižnik: SRAM X0 Eagle XS 1295 Transmission 10-52

Obročniki: Race Face Turbine R 30 / 110×15 / 148×12 rear / 29″ / 28H / Tubeless Ready Rims / XD driver

Plašči: Continental Kryptotal Fr 29×2.4 spredaj / Continental Kryptotal Re 29×24 zadaj

Pedala: Nukeproof Horizon FLAT!

Kaj sledi?
Najprej ga bom odel v zaščitno folijo in ga nekaj mesecev vozil, potem pa kot vedno sledi video Testura. Vmes pa bi ga rad spoznal in ocenil njegove pluse in minuse.

Spodaj si lahko ogledaš tudi sestavljanje kolesa na mojem Youtube kanalu:

Ob tem se bi rad zahvalil trgovini Wheelbase shop za pomoč pri nakupu!
Kamera pri videu: Miloš Milošević
Slike je naredil: Denis Janežič

Nazaj na blog